2013. február 3., vasárnap

Világmegváltó tervek

Jó ez a blogolósdi, kevésbé valószínű, hogy az ember popsit csinál a szájából. Ma például biztos a rosszabbik énem győzött volna: Kimenni az örvénylő hóesésbe, szélviharba? Tudod mikor??!!

Ehhez képest, hogy motiváljam magam, nem a Rákospatak felé kanyarodtam, ahogy mindig szoktam, hanem nekivágtam, hogy kiderítsem, eljutok-e már a Városliget közelébe, ahol a nagyobb távokat szeretném majd futni. Legnagyobb meglepetésemre elfutottam a Pecsába. Meg vissza. És az orkán ellenére ez meg sem kottyant.

Nos, ez annyira spanol, hogy most írok arról, miként képzelem az éves felkészülést nagy vonalakban.

Tekintettel arra, hogy még egy személyi edző sem csöngetett be hozzánk azzal, hogy mekkora megtiszteltetés lenne edzeni engem és szaktanácsokkal ellátni, az internetre hagyatkoztam. Megmondom őszintén, az egyetem óta nem olvastam ennyit, mint az elmúlt egy hétben.



JANUÁR 1. - MÁRCIUS 17.: ALAPOZÓ SZAKASZ

Versenyt ezalatt nem tervezek.

MÁRCIUS 18. - JÚNIUS 9.: 12 HETES FÉLMARATONI FELKÉSZÜLÉS

Versenyek:
Vivicitta - Április 21.: 10 km
K&H olimpiai maraton és félmaraton váltó - Június 9.: első félmaratonom

JÚNIUS 24.- NOVEMBER 10.:  20 HETES MARATONI FELKÉSZÜLÉS

Versenyek:
Nike Budapest Félmaraton - Szeptember 8.: második félmaratonom
Athéni Nemzetközi Maraton - November 10.

Hát így gondolom most.



1 megjegyzés:

  1. wow...Ez igen ! Micsoda tervek !
    Nagyon szeretnék én is eljutni az áprilisi versenyre... csak , hát ki tudja ...De igyekszem nagyon !!!
    Majd kell az inspirálásotok !!!

    VálaszTörlés