2013. február 1., péntek

Hogyan tűzzünk ki jó nagy célokat, jó gyorsan?

Hát ez rém egyszerű: ismerkedjünk meg Piotrekkel és a dolog máris elintézettnek tekinthető!



Ilyen jóbarátot, cimborát szeretne mindenki. Sosem hagy cserben. Sosem mond nemet. Minden körülmények között elvisel. Ha előállsz valami őrülettel, ő biztos benne van.

Kapcsolatunk elég rapszodikus. 2006-ban Mariborba vetett minket az élet, hogy gazdagítsuk a nemzetközi diákok népes, részeges táborát. Egy emeleten laktunk, sülve-főve együtt lógtunk egy éven át többedmagunkkal. Aztán - ahogy az lenni szokott - hazamentünk, és már nem beszélünk rendszeresen, csak nagy néha.

2007 őszén egyik reggel munkába menet, a tömött 7-es buszon jött az ötlet: elmegyek a Caminora. Sokat emlegetett sztori, hogy hónapokig útitársat kerestem, végül épp feladtam, amikor egy délelőtt Piotrek megtalált skype-on. Kérdezte, mizu, én meg leütöttem a labdát, hogy épp azon filózom, jöjjön el velem. 800-900 km-t kéne gyalogolni Spanyolországban. 3 percen belül azt mondta oké. Végigküldtük, őrületes volt, legjobb útitárs címet megszerezte. Aztán hazamentünk és ismét kikoptak a cseverészések.

Ennek pont 5 éve. Piotrek jelenleg Londonban él. Múlt héten dúltam-fúltam, agyaltam ezer dolgon, a hájamon is, a futáson is, meg ilyenek, aztán, ahogy az a 7-es buszon is történt, bekattantam a maratonra. És hát ki venne komolyan? Piotrek. Küldtem neki három sort e-mailben és megkértem, hogy legyen megint az a barátom, aki nem hagy cserben. Még aznap ezt is leokézta. Így megy ez... Viszont visszakérdezett, hogy hol fussunk?

Hát legyünk már stílusosak jó nagy arccal. Legyen maratóni maraton.

Így aztán a 2013. NOVEMBER 10-I ATHÉNI NEMZETKÖZI MARATONRA nevezünk.

Még 281 nap.

Totál be vagyok zsongva.

Follow Piotrek and me in English!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése