2013. április 23., kedd

Az első 10K versenyem becsúszott 1:05:00 alá



Köszönöm a családomnak, a rendezőnek, a stábnak, Istennek és VILÁGBÉKÉT!


Pfúúúúúúúúúúúúúúú... Már akkor elfáradok, ha eszembe jut a tegnapelőtti Vivicittá. Bátran merem mondani, hogy mindent odatettem, bekapcsoltam a nitrot, neonzölden világított a talpam, drifteltem a kanyarokban. Erre volt elég:

1:04:29 idő, 614. helyezett

De csak azért, mert jött a mmmmmmmmmmmmm az univerzumból és korbáccsal verte a hátamat.  
MINDENKINEK KÖSZÖNÖM, AKI SZURKOLT 

és még a lábait is a nyakába akasztotta értem!

Nos, ez a fenti eredmény 8 perc 17 másodperccel jobb, mint amit valaha futottam 10K-en. Ez nem is rossz ezzel a jelenlegi 18 kg túlsúllyal. (Mintha a fiammal a nyakamban futottam volna plusz mosóporos doboz.) A legdurvább, hogy az első 5 kilométeren is jobbat futottam, mint valaha. Egyéni legsütiségesebb 5K mostantól = 31:54. Már nagyon közel vagyok ahhoz, hogy bemásszon végre 30 alá.

Szóval

GIGABÜSZKE VAGYOK MAGAMRA!

Még így is egy csomó mindent eltoltam, de azt hiszem, látom mit kéne máshogy, min kéne javítani, merre kéne fejlődni ennek megfelelően lettek céljaim rövidebb távokon is:

ad1. 5K-t betolni fél óra alá stabilan!
ad2. 10K-t betolni 1:05 alá stabilan!
ad3. 1 órán belül futni a 10K-t Keszthelyen május 19-én.

A Vivicittá annyi élménnyel gazdagított, hogy először le kell szivattyúzni a fejemből varázspálcával, aztán kanyarintok ide belőle élménybeszámolót. Na csá skacok, én leléptem Dumbledore-hoz.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése