2013. május 12., vasárnap

System Failure - Code Red (ví ár szinking)

Na az van, hogy nem írtam blogot vagy 3 hétig. Meg az is van, hogy ezen a héten egyetlen métert sem futottam, legfeljebb villamos után. A fejemre dőlt a rendszerem, úgyhogy ezt a hetet teljes mértékben arra szántam, hogy újjáépítettem romjaiból magamat, az elképzeléseimet, illetve rendet vágtam a naptáramban és a feladatok között.

Milyen módszert alkalmaztam a formatálásra?

Agymenőket néztem. Négy évadot egy hét alatt. (Lenörd - az alfa hím - <3) Ennyi.


Azért futottam ám, nem is keveset. Azzal indítottam a heteket, hogy 1-2 edzést ellógtam, és hogy a heti kilométer szám mégiscsak meglegyen, úgy szerda magasságában észbekaptam, és sokkal hosszabbakat kocogtam, mint szükséges lett volna. Így sikerült begyakorolni 16 kilométert. Erre petit büszke vagyok.

Most viszont ezzel a távval elértem azt a pontot, hogy az izületeim visítanak, lázadnak, gyűlölködnek és uszítanak, hogy vagy leadom a súlyfeleslegemet, vagy szabotálják Athént! Szóval a helyzet egyáltalán nem vicces, sőt, igencsak fájdalmas. Így ebben a pár hétben elrugaszkodtam, majd fejest ugrottam az önsanyargatásba.

Részt veszek egy intenzív nyirok kezelésen, ami annyira durva, hogy mindennap azon merengek, hogyan rejthetném el a kék-zöld foltjaimat a nagy melegben az óvónénik és a szomszédok elől, nehogy híre menjen, hogy a férjem rendszeresen elbotlik a vak komondorban az udvaron.

Vad diétába kezdtem (néminemű bűnözői hajlammal.). Ezúttal ez valami őrült katyvasza a paleo és a candida étrendeknek. A "mindent ehetsz" tagmondattal vezetik be, majd folytatják egy erős CHUCKkal, és így fejezik be: hagyd el a következőket: mindenféle tejtermék, mindenféle gyümölcs, krumpli, szószok, cukor, finomított liszt, minden amiben élesztő van, mustár. Szerintetek marad valami? Sheldon IQ szintjére van szükség ahhoz, hogy összebarkácsoljam a heti menüt.

De a lényeg: MÚÚÚKODIK! 80 kg-ról csigalassúsággal megindult a mérleg lefelé. Már 4 kilótól elpápáztam. Úgyhogy a tortúra marad és az erős remény, hogy csak hozzászokom valahogy, ha kellőképpen meggyászoltam a tejeskávémat. Annyi a gáz, hogy az előzetes beharangozással ellentéteben nem lettem ettől energikusabb. Fáradtabbnak érzem magam tőle. Legyen viszont a végszó pozitív: hajdina rulez.

Nem is nagyon szaporítanám tovább a szót.

Futok holnaptól újra.  Blogolok újra. Nézem tovább az Agymenőket

MINDENKI DRUKKOLJON SZOMBATON! 
Ha mindenjól megy, a kis-híján-négy-éves Xavér első futóversenye lesz. Természetesen tudósítok.

MINDENKI DRUKKOLJON VASÁRNAP! 
Elérkezett a második megmérettetés, a Keszthelyi Kilométerek.

Ezzel életjel pipa - illetve jöhet a ráadás:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése