2013. március 6., szerda

John Butler mérlegre teszi a februárt

Először is szeretném leszögezni, hogy nem azért ragaszkodom az edzéstervekhez betű szerint, mert valami elcseszett geek vagyok, hanem azért, mert eddig akárhányszor próbáltam a saját szakállamra fejlődni, annak mindig sérülés lett a vége. Uff, én beszéltem!

Hogy a fejlődést szemléltessem, a Január ilyen volt:


A Február ehhez képest ilyen:


So this is the triangle of success.

(Hiába, John Butler Trioval nem viccelek. Kikérdezem mindenkitől ezt a két klipet: szorul a hurok a lator nyakán, ki továbbgördít idő előtt.)

És most - kedves jogász barátaim - jöjjenek a számok és statisztikai ritkaságok:



3.013 m (01.04.) --> 5.240 m (03.01.) -->10.600m (03.02.)
00:10:00 perc futás + 00:20:00 perc séta --> 00:40:00 futás --> 1:12:46 futás

No comment! Ha pedig valaki az egészségemért aggódna, jelentem, a gigataknyolásom után ma újra ringbe szálltam 8,898 kilivel.
Márciustól nő a kütyüfaktor is.

Ezt pedig Piotreknek a camino emlékére, mert végre vett egy futócipőt és nem túrabakancsban lohol:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése